lördag 14 maj 2011

Åh idag är sista dagen i paradiset. Svägerskan kommer och hämtar mig i eftermiddag och sen ska jag hem till lägenheten. Det känns skönt att komma hem för att jag vill ha tillbaka mitt liv, möjligheten att träna, simma, gå på möten och träffa mina vänner. Men samtidigt så har jag inte haft det så lugnt och skönt på länge som jag har haft det här i Änglaberget.

En annan fördel med Västerås är att jag är nära BB, för min senaste gudson har kommit! Han kom i torsdags och än så länge får vi inte komma, lillplutten vägde bara 2314 så han är liten. Men när bästis skickar ett mess och säger att det är okej så är jag hellre i Västerås än i Fagersta.

Dagen ägnas åt tvätt, städ och lite fix här så att greklansresenärerna inte behöver bry sig om så mycket mer än sin tvätt när de kommer hem. Det blir bra.

Inga kommentarer: