måndag 30 maj 2011

Åh jag hänger runt på stan i lite olika sammanhang idag, och helt plötsligt när jag är mitt i det så upptäcker jag att jag luktar svett! På riktigt. Vafan! Först bestämde jag mig för att det får vara så, jag hinner inte hem och har inte råd att köpa en ny tröja. Men så kom bästis på den fantastiska idén att gå till vår föreningslokal och tvätta av mig och tröjan. Så här sitter jag nu. Hoppas att det fungerar hjälpligt så att jag kan träffa folk och kramas utan att behöva be om ursäkt för taskig lukt.

Trött som en gnu är jag också men får ändå lite pill gjort på tentan mellan varven. Har snart en tvåsidig fråga 1, även om jag inte har bestämt mig för om jag tycker att det jag har skrivit är det de efterfrågar. Det visar sig.

Ikväll drar äntligen SSU-kongressförberedelserna igång! Västmanlands grymma delegation har första träffen och det ska bli sjukt kul att få börja. Jag längtar! Jag ska efter bästa förmåga guida och leda det grymma gänget fram till och under kongressen.

1 kommentar:

Hanin sa...

Hm, fan vad skönt att du kommit igång med tentan, dom vet säkert inte själva vad dom efterfrågar =P