fredag 19 december 2008

Rutin 2

Om du är hemma en sväng mitt på dagen, blogga!

Det går ju fint det här :) J och F var och hämtade mig, tröjan som jag skulle köpa blev en soffa. Galet, tröjan kostade inte 80 kr utan 199 kr. Jag tyckte inte alls att den var lika snygg för det priset, och sedan visade det sig att J och F ville ha med mig för att jag skulle få en halv soffa i julklapp! Hur grymt som helst, nu är den betald och hemkörningen kommer inom tre arbetsdagar (tveksamt eftersom att det är julafton på onsdag) men det är skitsamma, för jag har en soffa :) Wiie! Det är en enkel KLIPPAN från Ikea, men jag har inte plats för något större, och i min lilla etta kommer den att bli jättefin! Vi får se om jag får rum med mitt vardagsrumsbord som är ganska stor i förhållande till soffan!

Nu är planen att sätta igång med laborationen, vänta in tvättstugan, eventuellt påbörja projektarbetet och sedan simma!

Blir en härlig fredag det här!

Kram kram

Inga kommentarer: