fredag 19 december 2008

Planering

Jag har blivit lite inspirerad av några proffsbloggare, och tänkte att jag kan också hitta rutiner för mitt bloggande. Nu har jag inga ambitioner att bli proffsbloggare, men ofta inser jag att jag inte har bloggat på flera dagar, så here it goes, första rutinen: blogga på morgonen om vad som ska hända idag.

Jorå, jag har redan (för mig är kl 11.00 tidigt) hunnit prata en hel del i telefon med mamma, A och J. Och stoppat in en tvättmaskin. Nu ska jag borsta mina tänder och göra mig lite vackrare och sedan ska jag med familjen P-R på biltur till Hälla. Brorsan har ju inte hunnit roadtrippa med sin nya sambo sedan körkortet i går så det blir kul! Jag hittade en tröja där i går som var jättefin och kostade 80 kr, men livet som student innebär (för mig i alla fall) att en vecka innan utbetalning är det verkligen inte säkert att jag kan köpa en tröja, även om den bara kostar 80 kr. Men om den finns kvar så får jag den av fina familjen : ) Sedan ska jag hem och fixa klart i tvättstugan, plugga lite och sedan tänkte jag ta mig till lögarängen för ett simpass.

Så ser planeringen ut, hur det blir kan ju vara en helt annan sak, eller inte! Har en laboration som jag ska påbörja också. Se hur rotanlagen på en vitlöksklyfta förändras eller inte förändras, i vatten, vatten med citron och vatten med blomsternäring. Spännande spännande...eller inte, det visar sig!

Ha en fin dag där ute!

Inga kommentarer: