fredag 5 december 2008

Frisk luft!

Jag har precis kommit in efter den första utevistelsen sedan i tisdags. Det blev en superkort promenad på typ 10 minuter. Bara för att få lite luft och dagsljus. Jag mår mycket bättre psykiskt nu. Kroppsligt är jag fortfarande seg, även om det var en snabbt övergående magsjuka så tar det en stund att återhämta sig. Idag tänkte jag i alla fall äta riktig mat (inte bara nyponsoppa och bananer) och dricka mycket vatten, det har jag inte gjort heller. Jag ska tvätta och städa i den mån jag orkar också, tvätta är nödvändigt för jag har ingenting rent, städningen känns också viktig, jag vill bli av med alla magsjukebakterier....

Jag är så himla lycklig som har de finaste vännerna, J var här i onsdags och ställde en påse mat utanför dörren, C var här i går med och stoppade en snusdosa i brevlådan, och både A och A har erbjudit sig att hjälpa mig med handling eller annat som behövs, det är inte det minsta synd om mig :)

Kram på er!

Inga kommentarer: