söndag 21 december 2008

Latdag

Och det är helt okej. En hel dag tillbringad med web-tv, bloggläsande, filmtittande och allmänt latande. Jag är lite trött på sängen nu och då är klockan dags att gå och lägga sig :) Men det är bra, jag hade önskat att jag hade städat lite mer, men eftersom att jag blir yr i huvudet av att ta mig till köket så känns det som en dum idé. Jag får helt enkelt låta kroppen vila. Jag måste ha ett himla dåligt immunförsvar, nu har jag varit sjuk tre gånger på lika många veckor. Och jag har verkligen varit riktigt dålig alla gånger, jag får nog allt som A drar hem från dagis, skönt att hennes päron klarar sig bättre, fast brorsan har varit dålig nu han med. Jaja det får vara så helt enkelt.

Imorgon kommer soffan, förhoppningsvis har jag lite mer energi för att göra fint här hemma då!

Sov gott alla fina!

Inga kommentarer: