fredag 12 december 2008

Long time no see

Började själv tröttna på den gamla rubriken, (bloggen är min startsida så jag ser den några ggr om dagen) så nu får det bli ett nytt inlägg!

Dagen idag har varit lite galen, jag har ju legat efter en del i samhällskunskapen eftersom att jag både varit förkyld och magsjuk under de 5 veckorna som kursen har pågått. Idag var det i alla fall dags för slutprov och inlämning av en forskningsrapport. Rapporten började jag på igår! Ni förstår själva att det inte blev ett mästerverk direkt, väldigt tunn, men jag hoppas på att den i alla fall blir godkänd. Provet var svårt, och jag var mycket sämre förberedd än jag trodde, så det gick inte lysande. Men jag skrev sju sidor, så nu är det bara att hoppas på att jag inte helt har missförstått samhällsförhållandena :)

Nu kollar jag in Idol finalen, jag är toktorsk, kan inte hjälpa det jag har sett alla avsnitt och älskar det! Nu ska vi se vem det blir!

Hej hopp

Inga kommentarer: