lördag 27 december 2008

Nattjobbsbubbla

Oj shit. Kl är 13.49 och jag är helt slut. Kom hem vid åtta i morse, stupade i säng och gick upp 11.30. Nu ska jag snart gå och lägga mig igen. Jag börjar jobba 21.15 ikväll. När jag jobbar natt så är det som att jag går in i en bubbla, jag typ bara jobbar och sover. Den vakna tiden jag har är jag ändå bara trött. Nu ser jag suddigt och kan inte fokusera blicken. Nattjobb är verkligen inte för mig. Nu har jag i och för sig jobbat det tyngsta passet 21.15-07.15 imorgon jobbar jag 23-06, det är sjysstare. Men ikväll är det 10 timmars passet igen så det är bara att sova och sedan bita ihop :) Jag kommer att må bra när lönen kommer i januari.

Nu ska jag slappa framför web-tv innan jag stupar i säng igen!

Hoppas att ni tar hand om er ordentligt!

1 kommentar:

Anna N sa...

Du är så bra Johanna! Starkt av dig att fixa nattjobbet. Hoppas att du sover gott när du får tid till det :)