fredag 5 december 2008

Mycket bättre

Nu jäklar börjar energin komma tillbaka, jag tillbringar ungefär halva tiden i sängen och andra halvan på benen. Tvättstugan är i gång, disken ska strax diskas och laxen stekas :) Jag kan välja att lata mig hemma en hel dag, men jag mår dåligt när jag tvingas till det! Dock får jag vänta med att hänga med några vänner, det sista jag vill är att skicka på någon magsjuka. Funderade ett tag på i morse om jag skulle ringa och avboka jobbet imorgon, men som det känns nu så borde jag vara i form då, och det är bara ett femtimmars pass i morgon kväll så det borde gå. Smittorisken ska ju enligt alla rekommendationer vara över då, dessutom har vi ju världens bästa möjligheter att sköta handhygienen på jobbet så det ska nog vara lugnt.

Nu blir det lax och tomatsallad, första riktiga målet mat sedan i tisdags :) Jeej!

Inga kommentarer: