torsdag 18 december 2008

Lycka!

Vilken härlig dag! Den började med att jag (trött och yrvaken) tog mig till skallis för att lämna A på dagis med daarmoor (farmor och tillika min mamma) och sedan satte jag, mamma, F och W oss i bilen och tog oss ner till vägverket för att se om J skulle köra hem oss eller inte. Vi hann inte mer än in på parkeringen så kommer en studsande J med världens bredaste leende! Hon klarade sin uppkörning! Jag är så himla impad, skrev jättebra på teorin och klarade uppkörningen, båda på första försöket! Grattis J!!!
Sen hängde jag med fina familjen tills A kom och lånade ut sin bil, J körde oss ut till Erikslund för lite Barnens hus och blomsteraffär, efter det var vi på Hälla, Lindex och Ikea blev det där.

Efter det tog jag mig ner på stan och träffade mina vänner, det var härligt att få tillbringa en stund med de som kände K (hon som gick bort). Mycket känslor, och det är så himla härligt att få dela det!

Väl hemma så hade det kommit två jättefina julkort, med bilder på tre superfina barn! Mina brorsbarn och lilla A. Nu har jag kollat in bönderna på nätet och ska gå och lägga mig med en pirrande känsla i magen, jag tror att den kallas lycka :)

Kram på er alla!

Inga kommentarer: