onsdag 3 december 2008

Magsjuka

Andra försöket idag, jag provade att blogga tidigare idag men jag var så svag att jag knappt orkade skriva, nu kan jag i alla fall sitta upp :) Jag hade ätit en halv kopp filmjölk idag på grund av magsjukan. Nu har min fina fina svägerska varit förbi med min standardkost vid magsjuka, avslagen cola (en huskur från långvården som funkar på mig, säkert psykiskt men ändå), nyponsoppa och bananer. Än så länge har jag fått behålla det!

Jag har en förmåga att dra på mig allt som brorsbarnen får, varje gång, funderar seriöst på att låta bli att hänga med dem tills dagisperioden är över. Fast så tänker jag bara när jag är fylld av självömkan, när jag är frisk så längtar jag dit igen :)

Förmodligen behöver jag vila, det har varit rätt mycket flängande den sista iden och ganska lite vilande hemma. Nu får jag ta igen det! Det trista är att jag skulle åkt hem till min kära mamma idag och hängt i Änglaberget, men jag ska dit nästa vecka så det får vara!

Hoppas att ni andra mår fint!

Kram

Inga kommentarer: