måndag 22 december 2008

Äntligen!

Jag håller på att göra fint i mitt vardags/sovrum nu. Äntligen får jag använda mina möbler igen, egentligen är det bara vardagsrumsbordet som inte kunnat användas, men tillsammans med soffan så blir det ett helt nytt rum! Det enda tråkiga är att jag får en liten känsla av att jag är hemma hos E som bodde här innan mig. Det är ju klart nackdelen med att ta över en kompis lägenhet, även om möblerna är mina så känns det lite ändå som att vara hos henne, för att jag har möblerna precis som hon hade dem när jag var här första gången. Och då har jag inga problem med hur hon hade det, tvärtom, men jag vill ju att det ska kännas som hemma hos mig! Men jag har ju fler planer för lägenheten så den kommer att kännas bara som min när jag är klar :)

Nu ska jag slutfixa och sen ska jag titta på efter Halal på svt!

/J

Inga kommentarer: