tisdag 23 december 2008

Dan för dan

Jag sitter i min soffa och bloggar :) Så skönt att kunna gå upp ur sängen på morgonen, det blir en helt annan sak att sitta i soffan! Lovely!

J ringde och väckte mig och frågade om jag ville hänga med till Hälla, klart jag vill. När jag skrivit klart ska jag klä på mig och borsta tänderna och sedan är jag redo! Efter hälla ska Faster hänga på BVC med den ungen som inte ska in troligtivs A! Sen ska jag hem och plugga lite och ikväll blir det glöggmys hemma hos A. Funderar på att bjuda hem tjejerna jag med i mellandagarna, mest för att jag tycker att det är läskigt att bjuda hem folk, så det känns som en bra övning så här i juletider!

Det blir julklappsshopping idag med, jag är sen jag vet. Men nu blir det bara till A och W, jag tror att det får bli Polarn och Pyret, de har så sjukt fina klänningar där, och säkert massor av snygga kläder till W!

Nä nu ska tänderna bli rena!
Ha det fint!

Inga kommentarer: