lördag 19 november 2011

Hanin förstod att jag inte skrev ut vad den härliga dagen skulle innehålla utifall att Anna skulle råka surfa in på bloggen under dagen och se att vi skulle möhippa henne. Det hade förstås inte gått för sig.

Dagen var så himla rolig! Först nervositeten och pirret när Anna fortfarande var totalt ovetandes om att hon just igår skulle bli bortrövad från ett möte på partiexpen. Sedan själva överraskningen, så himla roligt! Jag tycker att vi borde överraskningsfira människor oftare! Sen avvek jag, men tjejerna tog med Anna på spa. Enligt uppgift hade de det superbra. På kvällen käkade vi en god trerättersmiddag och pratade och skrattade!

Nivån på möhippan känns alldeles lagom och det blev en supermysig kväll. Jag är alldeles så där pirrig i magen idag när jag tänker tillbaka.

Förutom att jag är pirrig i magen och glad är jag också utsatt för någon bakterie. Jag hade trippla planer för dagen men tillbringar den nog mest i sängen vad det verkar. Tråkigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var verkligen en helt fantastisk eftermiddag och kväll! Ni hade fixat allt så himla bra och det var fint, nära, roligt och kärleksfullt alltihop.

Jag är så glad över att ni trodde att jag skulle misstänka något. Jag fattade verkligen ingenting! Hanin, jag tror att Johanna hade kunnat blogga om att hon skulle på möhippa medan jag ba: "Åh, möhippa! Hoppas Johanna får en superrolig dag!" Jag är sjukt lättlurad, uppenbarligen :)

Hanin sa...

Hahaha, Kul att höra att du blev nöjd iallafall =) Vilken tur att du är lättlurad, tråkigt det hade blivit annars ;)