söndag 1 mars 2009

Hemma bäst

Helgen har tillbringats med svägerskan och brorsbarnen. Nu är jag ordentligt trött, kombinationen sova på någon annan soffa och hänga med A och W gör att jag blir helt slut. Men det är värt det alla gånger. De är så himla härliga och det händer så mycket med dem hela tiden! W börjar utforska världen mer och mer på egen hand och A pratar som bara den nu.

Jag tänkte när jag gick hem på vilken skillnad det är nu för tiden. Innan behandlingen så sov jag ofta hos J och F och ville verkligen inte åka hem, av rädsla för ensamheten. Jag mådde otroligt dåligt av att vara ensam då. Nu var jag glad över att vara med världens härligaste kids, men när det var över så var jag jätteglad över att vara på väg hem. Nu njuter jag av tystnaden och lugnet. Det är verkligen en fantastisk skillnad.

Om ett par timmar blir det bio med fina och H och eventuellt svägis!!

//J

Inga kommentarer: