lördag 28 mars 2009

Vilken dag!

Dagen har gått i ett. Nu är jag hemma och andas ut rejält. Började med träff med S och sedan möte, vilket var sjysst. Sedan lite sista-minuten-shopping innan resan. Bryssel åker jag till i natt om jag inte har skrivit det. Efter det var det hem och hämta min älskade bebis som har fått tovor, så hon hade tid hos katt-frissan för rakning. Hemskt och tragisk upplevelse för henne by the way. Spelade inte så stor roll hur mycket jag pussade och pratade med henne. Efter det skjutsade Svägis mig till C som ska ta hand om Gucci när jag är borta. Tack igen J! Så där lämnade jag henne, hemsk och tragisk upplevelse för mig by the way. Eller nä, inte så illa. Men det är tufft att lämna bort henne. Nu är jag i alla fall hemma och ska städa, packa, bada (fixa naglar osv) och sova lite har jag tänkt. Vi får se vad jag hinner med. Balkongdörren står på vid glänt och köksfönstret är öppet, det är fördelen med att älsklingen inte är hemma. Matte kan vädra ordentligt!!!

Nu blir det ugnspizza i alla fall!

Ha det alla fina!

Inga kommentarer: