fredag 20 mars 2009

Mamma!

Idag lunchade jag med mamma. Hon var här ett par timmar och hjälpte mig med katten och några påsar med tidningar som skulle köras bort. Vi ses inte så ofta nu för tiden så det var mysigt. Jag tänkte försöka ta mig upp till Änglaberget när det är mer soligt, härligt med våren där!
Fikade med några vänner på kvällen också, jag har så fina vänner. I morgon ska jag umgås med några fler fina vänner när världens bästa SSU distrikt fyller 90 år! Jag älskar att ha vänner. Låter kanske konstigt, men jag har sällan på riktigt uppskattat relationer tidigare, nu gör jag det. Mycket.

Innan partajet imorgon ska jag jobba. Jag börjar sju. Det var länge sedan jag hade det passet. Känns mest som att jag jobbar natt. Ska bli skönt att komma dit imorgon och säga hej då till nattpersonalen och veta att det inte är jag som har jobbat natt. Jag tycker nämligen inte ens att det är skönt att gå och lägga mig när jag har jobbat natt, speciellt inte om det är ljust ute. Jag är för trött då för att uppskatta sömnen.

Nu ska jag i alla fall njuta av de 6-7 timmarna som jag får i natt. Det är ju dessutom helt legitimt att sova en timme eller så efter jobbet i morgon eftersom att jag ska iväg på kvällen. Lovely!

Hoppas ni alla ha en finfin fredag!

Inga kommentarer: