måndag 9 mars 2009

En sundare Johanna

Dagen idag började med ett besök hos sjuksköterskan som jag träffar en gång i månaden för vägning och kostråd. 4.1 kg ner på 4 veckor. Det var så himla skönt. Sist var det ju två kg upp som ni kanske kommer ihåg. Jag förstod väl någonstans att det borde bli neråt nu med tanke på att jag äter bra och tränar, men jag vågar aldrig ta ut något i förskott. Nu är jag nere på nästa tiotal. Det går bra nu.

Dagen avslutades med ett träningspass, inte för att jag hade tänkt att träna idag men när Svägis ska träna och frågar om jag vill hänga på så gör jag förstås det. Idag blev det den vanliga steppen. Medel alltså. Åh jäklar vad tufft det var. Jag tyckte länge att det här var ju ingen match, men när vi skulle köra snabba tår i golvet och upphopp så höll jag på att ramla ihop. Riktigt tufft var det. Men rikigt kul också, det gör vi om Svägis!

Nu ska jag krypa i säng. Imorgon är det slutprov i etik och livsfrågor som gäller!

Sov gott mina vänner!

Inga kommentarer: