torsdag 12 mars 2009

Tomt i kalendern

Äntligen får jag säga. Jag har haft saker inplanerade varje dag en tid nu som har gjort att en heldag hemma har varit efterlängtad. Den tillbringas visserligen med plugg, men det gör inget. Jag har sovit tills jag vaknat själv och det är himla värdefullt.

Dagen igår var sjysst, startade med kul kampanjande på Carlforsska med ett grymt taggat gäng! Sedan blev det besök på kvinnokliniken, mindre roligt. Det visar sig att min cysta på ena äggstocken är kvar. Inget farligt tror de, men det lugnade inte mig jättemycket. Så jag ska ta och ringa dit idag och höra efter.

Kvällen avslutades, efter barnvaktande åt världens mysigaste ungar, med step up. Snacka och skillnad på bara ett par månader. Första gången var jag helt färdig efter uppvärmingen, nu hoppade jag iofs över slutet på vissa moment som var jobbiga, men jag hänger med både konditionsmässigt och med stegen på ett helt annat sätt nu!

Nu blir det plugg, sista uppgiften i Människan socialt och kulturellt!

/J

Inga kommentarer: