måndag 16 mars 2009

Förberedelser

Det här med att förbereda sig för att jobba natt är jättesvårt. Jag är ju utsövd, att sova på dagen då är supersvårt. En timme på em sov jag. Det får bli en seg natt helt enkelt. Jag har i alla fall med mig Luftslottet som sprängdes i mp3n, aftonbladet och Svensk damtidning. Jag läser aldrig skvallertidningar, men när jag jobbar natt är de bra.

Körde ett step-medel pass idag. De passen gillar jag, de är alldeles för tunga för mig, vilket gör att det känns som att jag har något att sträva emot. Och jag ser förbättringar varje gång. Jag är helst slut i låren och rumpan nu och det är en riktigt skön känsla.

Just jäklar, jag blev ju utmanad av L för ett tag sedan. Jag lät inte bli den för att jag inte ville, utan för att jag helt enkelt inte har något bra program att göra bilden i. Men fler utmaningar det gilar jag!

Åh shit, ögonen börjar dra ihop sig och det känns som att det är dags att sova snart, men näe jag ska jobba till kl 06. Måste hitta en bra energikälla...lönen är för låg för att det ska peppa, jag får hoppas att Lisbeth Salander och Mikael Blomqvist hittar på tokspännande saker så att jag helt enkelt inte kan lägga ifrån mig mp3n.

Sov gott ni andra!

Inga kommentarer: