söndag 22 mars 2009

SM Guld!!!!!

Okej. Jag är inte efterbliven eller så. Det är bara det att jag har spenderat lördag och söndag på annan plats än hemma, och har inte haft tid att ta in GULDET!!!

Men det har jag nu.. Och jag är grymt glad över att min bror och svägerska fick se matchen på plats!

När jag var liten och var på bandy så var det självklart stort när VSK vann guld, men de gjorde det så ofta och var i varje fall i final nästan varje år. Nu är det sju år sedan guldet fanns i Västerås. Så det här är jättestort!

Jag tittade på ett kort inslag i tvärsnytt och började nästan gråta. Dels är det så himla häftigt att de fixade det, jag trodde inte det själv. Men det är också så att jag har sovit mindre än normalt och då får jag mer av alla känslor!

Jag ska blogga om helgen också, om det fina arrangemanget, de grymma musikerna, de inspirerande talen, det härliga sjungandet, den goda maten och den politiska debatten. Men först ska jag sova en hel natt!

Kram på er!

SM GULD SM GULD SM GULD!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trots jag inte är ett dugg intresserad av sport, tänkte jag på dig när jag hörde att Västerås hade vunnit :)
Kram//Busan

Johanna sa...

: )
Kram vännen!