måndag 16 januari 2012

Kära vänner. Jag är trött. Så trött. Helt slutkörd faktiskt. Inte fysiskt, men mentalt. Inte på grund av tentan eller skolan, utan på grund av terapin.

Shit.

Min hjärna arbetar på högvarv nästan konstant med en granskning av mig själv, mina känslor och mina tankar.

Jag kunde nog inte riktigt ana att det skulle bli så mycket.

Jag blir helt slut.

Förutom det går jag en mentalt krävande utbildning, och jag är dessutom en tänkande människa lite så där rent allmänt. Jag önskar verkligen att jag kunde lära mig att stänga av ibland. Jag tror att jag behöver det. Jag får typ skavsår i skallen känns det som.

Det bästa är att släppa in lite andra människor i livet ibland och att ägna mig åt någon annan en stund. Det är bra skit.

Jag skulle vilja ha ett retreat också. Även om det snurrar igång mer då, är det så skönt att gå ner fysiskt i varv.

Nu funderar jag på att hyra film för att få vända tankarna åt något annat ett tag. Jag har verkligen underskattat vikten av meningslös underhållning.

Inga kommentarer: