tisdag 26 januari 2010

Var på väg till skolan imorse men kom ungefär halvvägs till stationen när jag blev tvungen att stanna och hosta. Jag hostade så kraftigt att jag kräktes. Efter två gånger tänkte jag i alla fall ta mig till bussen men när jag hade kräkts en tredje gång så bestämde jag mig för att skita i det och ta mig hem igen. Nu känner jag mig trött, hängig och seg i bollen. Jag gillar verkligen inte att vara hemma, jag blir helt seg!

Imorgon tänker jag åka hem till Hanin och fira sen jul med tjejerna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men usch , inte trevligt ,hoppas det blir bättre och att du får ett trevligt julfirande :)
Celina

tessa sa...

Men usch, stackare!!
Tur att du kom hem tillslut!

Krya på dej nu och ha det så himla trevligt på julmyset! :)

kramar!!

Nora Miriam sa...

Men stackaren! Säg till om jag ska komma och laga kycklingsoppa åt dig <3
Stor kram och krya på dig!