söndag 31 januari 2010

Jag måste berätta om något kul. Bästis och jag promenerade på stan tidigt i morse och diskuterade Gud och kristendomen. Ingen av oss är kristna men båda skulle tycka att det var rätt sjysst att vara kristen, problemet är att vi båda fastnar på lite olika punkter. Anyhow så går vi på stan och diskuterar detta när vi ser en gemensam vän som råkar vara soldat i Frälsningarmén.. Vi sa spontant "när man tala om trollen" och skrattade. Han tittade konstigt och vi sa att vi pratade precis om Jesus... Och Ludde svarar direkt: Men jag är inte Jesus! Hahaha det var så himla kul. Okej. Kanske inte lika roligt att få återberättat på en blogg. Det är klart att Ludde inte är Jesus, men för mig och Camilla så är han ju det närmsta Jesus vi kommer! :D

Jaja. Jag hade kul i alla fall!

Inga kommentarer: