torsdag 14 januari 2010

Åh! Jag pratade med min sponsor ikväll. Jag grät. Det är så skönt. Det är skönt att gråta, men det är framförallt helt fantastiskt när jag pratar med henne och förstår lite mer av vad det som jag går igenom handlar om. Jag ÄLSKAR mitt program!

Nu ska jag ha flera dagar på raken i Västerås. Vilket också känns skönt. Jag behöver landa i mig själv och i min kärna. Min kärna är mitt hem, mina möten, mina vänner och så vidare.

Mamma ligger på lassarettet. Magen har pajat igen. Hon får dropp och mår skit. Jag ska försöka åka dit i helgen. Älskade mamma!

1 kommentar:

tessa sa...

Åh stackrs din mamma!
Hälsa att hon får krya på sig! Hon lär ju minnas oss efter dagen med föreläsningen, vi är nog ganska bra på "make a statement" ;)

"Landa" är typ det bästa som finns!

massa kramar!