tisdag 19 januari 2010

Idag börjar vår nya kurs! Jag har verkligen längtat efter den här. Dels för att det är med Merdahd Dervishpour som vi haft föreläsningar med förut och de har varit så himla roliga! Men också för att även om förra kursen var kul, så var det en metodkurs och berörde visserligen socialt arbete men det handlade mest om metoden i sig. Nu ska vi äntligen få fördjupa oss ytterliggare i vårt ämne. Och diskutera integration, etnicitet, feminism och andra roliga saker vad det verkar! Wihii!

Nu ska jag kliva upp och göra frukost åt Hanin tror jag. Bye bye.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att höra att det går bra , du trivs och tycker det är roligt! :)
Celina

Johanna sa...

Jag blir så glad när du kommenterar Celina, tack för det! Ja jag trivs verkligen och än så länge går det bra!