torsdag 30 oktober 2008

Galet värre

Var inomhus mellan sex och nio och kommer ut till ett snöigt Västerås. Helt crazy.. Jag hade ju glömt att det snöar i Sverige på vintern, jag vill cykla året runt! Fick nyss resultatet på förra veckans mattetest, det svåraste hitills tyckte jag. VG blev det igen, vilket känns betryggande eftersom att jag ska skriva slutprov den 7:e. Tack svägis för hjälpen!!!

Jag har shoppat en vinterjacka idag! Och den är jättefin, och jag är jättefin i den. Jag känner mig så himla nöjd, det var länge sen jag köpte en ny vinterjacka, och jag fick den för halva priset. Det är ju grymt!

Nu är jag trött, och hungrig. Jag ska ta mig en skål gröt och titta på Medium tror jag. I morgon blir det jobb 9-16 och matte 16.30-- tills jag blir klar med testet :)

Sov gott mina fina vänner!

Inga kommentarer: