fredag 10 oktober 2008

Fasters älsklingar

Jag måste, jag måste få använda bloggen för att skriva av mig lite om min längtan. Jag saknar A och W så himla mycket. Någon kanske tänker att det inte är helt sunt av en faster att vara så kär i sina brorsbarn, och det är okej. För det kanske inte är sunt, men det är sant. Den här tiden som vi har bott ihop har gjort att jag är van att se dem varje dag, och nu får jag inte det. I dag fick jag prata i telefon med A som svarade Tatter! Tatter William. :) Hon har en vana att presentera William för alla som kommer, tydligen ska det göras på telefon också :)
I morgon kommer de i alla fall och hälsar på faster. Sen planerar jag att tvinga J och F att skicka hit A så fort det har lugnat sig lite med matten så hon får sova på Stohagen. W vågar jag inte riktigt låna över en natt än.

Nu blir det idol-utrustning innan det blir sängdags.

God natt!

Inga kommentarer: