fredag 3 oktober 2008

En lugn dag

Trots att det är flyttdags i morgon så känns allt ganska lugnt, jag brukar stressa runt som tusan och ha full panik, men den här gången var det mesta packat så nu har det varit jättelugnt. Det mesta är redan nedburet så att vi inte behöver springa så mycket i trappor i morgon. Skönt.
Dessutom hämtar vi inte bussen förrän tolv i morgon så jag har hela morgonen på mig att slutfixa.

I kväll åker jag till Köping på Sinnesrogudtjänst, verkar bli en turné det här :)

I morgon när jag bloggar gör jag det förhoppningsvis från Stohagen. Förutsatt att jag förstår och får igång den tekniska utrustningen för ADSL.

/J

2 kommentarer:

Anna N sa...

Hoppas att flytten går bra! Vi kommer förbi och inspekterar och lämnar över flyttpresent i veckan :)

Johanna sa...

Ni är så välkomna :)
Kram på er!