måndag 27 oktober 2008

Måndag kväll

En hel helg har förflutit, den har tillbringats på Skallberget, Ingen av oss hade riktigt räknat med att det skulle bli en hel helg men det blev det :) Nu är jag hemma i min lilla lugna lägenhet på stohagen. Börjar känna mig magsjuk, hoppas att det är en kortvarig sväng den här gången.
Matten går sådär, jag har precis skickat in uppgiften som J och jag har jobbat med halva natten. Och jag börjar känna mig missnöjd, det gick så bra i början jag satt varje dag och räknade, den här veckan har det inte varit så och jag har inte tid att bli lat. Om jag ska få ett G så krävs det rätt mycket av mig, så nu blir det ändring. Nästa kurs är samhällskunskap B och det är mycket roligare att kolla in de uppgifterna och klura på vilket fördjupningsarbete jag ska välja!

Nä nu har jag gnällt tillräckligt, nu ska jag lägga mig i min säng och sova hela natten!

Kram på er

/J

Inga kommentarer: