söndag 19 oktober 2008

Cykeltur

Jag har flera gånger sedan köpet konstaterat att en cykel var en riktigt bra investering. I kväll känns det så igen. Nyss hemkommen från Skallberget. Bror och jag var på Coop Forum och handlade och sedan var vi hemma hos dem och spelade lite Nintendo Wii. Grymt sjysst, jag tror inte ens att det tog en halvtimme att cykla. Perfekt, frisk luft och motion på köpet. Jag hann ge A en kram innan hon skulle nattas och det var en riktigt dålig idé av en välmenande faster att springa in och ge henne en kram för att sedan dra på en gång ( hon nattades medan vi handlade) så gör jag inte igen, stackars stumpan hon blev jätteledsen. På onsdag ska jag hämta på dagis (vilket helt klart är en av favvosysslorna som barnvakt) och sedan hänga med henne ett par timmar innan bror kommer hem. W har blivit så himla stor, han pratar som tusan och ibland tror jag verkligen att han förstår vad han svarar på. Nu har han börjat krypa fram när jag kommer dit och visa med hela kroppen när han vill komma till mig. Jag ÄLSKAR att vara faster :)

Innan det idag så tog A, L och jag en roadtrip till Gävle. Himla mysigt med allsång på skansen i bilstereon. Nu ska jag hoppa i säng och förtränga att jag har mycket att göra i veckan och lite för lite tid till matten!

Sov gott!

/J

Inga kommentarer: