torsdag 9 oktober 2008

Vilken härlig dag

Ted Gärdestad fick vara min inspiratör till rubriken idag. Dagen har varit himla mysig :) Jag började mindre mysigt med matten, efter att ha mejl-bombat min lärare igår så fick jag gå igenom hans svar idag och försöka lösa uppgifterna. Sen kom bästa vännen på besök och vi lagade lunch, pasta och en grymt god och stark tomatsås, med sallad och C bakade grymt gott bröd. Efter det skulle hon på studiebesök på kommunfullmäktige med sin klass så jag hängde på. Det var några år sedan sist så det var kul att lyssna. V hade ställt tre grymt spännande interpellationer som jag tyvärr inte hann höra svaret på. S hade skrivit flera men framför allt en bra motion som iofs inte gick igenom, men det beror bara på att verksamheten redan är planerad.

Efter det gick vi på möte och fick fira en årsdag. Helt suveränt. Nu är jag tillbaka i min fina men spartanskt möblerade lägenhet :) Nu blir det C:s goda bröd och kel med katten innan det är dags att sova. Jag väljer en mattefri kväll i kväll!

Kram på er!

Inga kommentarer: