lördag 18 oktober 2008

.........................

Nu är det snart sängdags, ska skriva av mig lite innan bara. Dagen idag var vait bra, jag vaknade efter en lång skön sömn kl 9. Än så länge har jag lyckats hålla mina dygnsrutiner så att jag sover på natten och är vaken på dagen. Jag trivs med det och vill inte tillbaka till att sova til 12 halv ett. Slösurfade lite på dagen och kollade in kanal fems web-tv. Jag kan fortfarande se I ditt ansikte trots att jag inte femman :) Sen diskade jag lite och städade undan den värsta röran innan det var dags för jobbet. Jag har jobbat ett fem timmars pass och känner mig rätt mör nu. Nu ska jag krypa ner och i morgon ska jag med A och L till Gävle. Ska bli mysigt.

Hann med att prata med två vänner i telefon också efter jobbet, och jag känner mig varm och lycklig inombords. Jag tycker om mina vänner. Ta åt er (även ni som jag inte pratat med ikväll :))!

Puss och kram

Inga kommentarer: