söndag 18 december 2011

Bröllop

Anna och Gabbes vigsel var något av det vackraste jag sett. De var vackra, de hade skrivit otroligt fina, ärliga, kärleksfulla löften till varandra, de hade en fantastiskt duktig sångerska som sjung vackra låtar. Att de sen vigdes av en vän i Västerås kära bibliotek gjorde förstås det hela finare.

Middagen var helt otroligt bra. God mat och dryck. Fina, roliga och kärleksfulla tal till världens bästa brudpar.

Festen var helt otroligt rolig. Jag dansade nästan konstant från det att DJ:n började spela. Nästan. Jag hann prata lite med en del vänner från runt om i Sverige också förstås.

När restaurangen stängde ville vi inte sluta festa så vi tog oss upp på stan och hamnade till slut på Pitchers. Där passade vi inte riktigt in kan man säga. Särskilt inte Anna och Gabbe i sina bröllopskläder. Men det blev en bra avrundning för min del.

Jag är så himla himla glad idag. Mina vänner som jag tycker om har gift sig och jag fick vara med på en sjukt rolig fest!

Idag känner jag livet i mig som Madicken skulle ha sagt!

Inga kommentarer: