torsdag 20 november 2008

Vilodag

I dag ska jag göra allt för att ge kroppen en chans att ta hand om de envisa förkylningsbakterierna så att jag får vara pigg nog att dansa på kalaset på lördag! Eller i alla fall kunna vara där och ha det roligt med alla vännerna :)

Klockan 12 börjar 24 direkt sända från riksdagen, idag ska det röstas om Lissabonfördraget. Jag har ingen koll alls på hur det är utformat och känner att jag skulle inte i dagsläget kunna ta ställning till det i en folkomröstning och är ganska glad över att jag slipper. Tyvärr är det ju så också att en hel del av våra riksdagspolitiker inte heller är särskilt insatta. Debatten ska bli spännande i alla fall.

Jag fick till måndag på mig att lämna in min inlämningsuppgift som annars skulle vara inne på fredag. Så jag kan med gott samvete vila idag!

Kram kram

1 kommentar:

Anna N sa...

Hoppas att du snart mår bättre och kan ladda för kalasandet! kram