tisdag 18 november 2008

Underhåll

Ja, det känns som att jag har ett visst ansvar, när jag har öppnat en blogg, att faktisk skriva med jämna mellanrum, så att ni som läser får ut något av det. Sen kan man ju i och för sig fundera på om ett skräpinlägg bara för att underhåller, men här får ni ett :)

Jag fick precis veta att jag blev godkänd på första uppgiften i Samhällskunskap B. Känns skönt, även om egot får sig en törn när min lärare säger att jag borde reflektera och analysera mer kring kunskapen som jag har inhämtat... så nu blir det reflektera av i nästa uppgift.

Dagen idag har varit fin. Vaknade på Skallberget (för att jag gick och la mig där i går kväll:)) och hängde med J och barnen. När F kom hem så åkte vi alla till badhuset. F tränade och jag och J hängde med ungarna. Sen kom F och böt av mig så jag kunde köra en snabbrunda motionssim. Sjysst. Möte på kvällen och nu i säng. Jag börjar känna mig lite förkyld, hoppas det inte stör det stora kalaset på lördag.

Kram och godnatt!

Inga kommentarer: