tisdag 25 november 2008

Finally!

Surfade runt lite nyss och kom på att jag inte har kollat om min mattelärare svarat på mitt mejl om slutprovet än. Och när jag kollade mejlboxen så låg detta ljuvliga meddelande i inkorgen:

Hej Johanna, Ursäkta att det strulat så mycket med provet. Nu har det kommit tillrätta iallafall. På provet fick du 23 p (G). Max på provet var 58 poäng. Provet tillsammans med dina inlämningar gör att du får slutbetyget G på kursen. Ha det bra och lycka till med fortsatta studier. Mvh Kristian Kursiv

Helt fantastiskt! JAG HAR KLARAT MATTE A!! Okej, om du inte har läst min blogg tidigare om min matteångest, så kan min reaktion verka överdriven, men jag har på riktigt suttit och gråtit över matteboken för att jag har jättesvårt att förstå matte. Och jag har försökt mig på Matte A i gymnasiet och inte klarat den. Därav min reaktion!

Nu finns det inget som hindrar mig från högskolan, eller jo, typ 900 poäng, men de fixar jag ju, matten var det stora hindret!!

Sov gott alla fina, det ska jag göra!

/J

Inga kommentarer: