söndag 23 november 2008

Elaka påhopp

Jag har surfat runt och läst lite bloggar skrivna av "kändisar" Linda Rosing, Carolina Gynning och Blondinbellla (som ju också får räknas till den kategorin numer) jag blir bara ledsen och deppig när jag läser deras kommentarer. Så mycket skit och elaka påhopp på deras utseenden och personer. Jag tycker verkligen att det är tragiskt. Inte så mycket för deras skull, de har valt sin livsstil och tjänar rätt bra pengar, men däremot tycker jag synd om de som behöver sitta och skriva elaka inlägg på andras bloggar, vad handlar det om? Avundsjuka? Brist på självkänsla? Förakt? Jag har ingen aning, men det är sorgligt att folk mår så dåligt, för jag tror inte att en lycklig människa har ett sådant behov. De här tre tjejerna kan ag identifiera mig väldigt lite med, det finns mycket i deras val av livsstil som skiljer sig i från mitt, men inte skulle jag få för mig att kasta skit på dem på det sättet.

Det var också ett av skälen till att jag flyttade min blogg ifrån Aftonbladet, när jag hade en åsikt som skiljer sig ifrån andras, så fick jag räkna med att höra skit om mitt utseende och allt annat som absolut inte hör till frågan.

Tragiskt!

Inga kommentarer: