fredag 28 november 2008

Svensk alkoholpolitik...

...är avhandlad. Nu ska ge mig in i det kalla kriget. Det är verkligen en sjukt hög studietakt i Samhällskunskapen och det blir inte bättre av att jag var sjuk förra veckan och inte kunde tänka alls. Men nu är det fart. Jag ska ta mig ett bad och läsa på om kalla kriget innan jag ska ge mig in och argumentera efterverkningar och lärdomar.

I övrigt är allt himla bra. Jag har köpt jättefina lampor på IKEA så nu har jag en i hallen och i köket. Problemet är att min hall har helt gräsliga tapeter, jag vill måla om men har inte riktigt vågat fråga min hyresvärd än :) Detta gör att lampan i hallen inte alls passar in just nu, men jag har ju valt den utifrån hur jag vill att det ska se ut där sen!

Idag blir det plugg, plugg och plugg. Och i kväll blir det bandy med fina familjen P-R.

Hoppas att ni har och får en fin dag!

Inga kommentarer: