fredag 7 november 2008

Slutprovsdax

Och jag är riktigt nervös. Mest för att jag inte alls har skött mig den här veckan. Jag har knappt pluggat alls utan latat till mig ordentligt. Så klarar jag det inte så kan jag ju ana vad det beror på. Anyway så skulle jag ladda upp med en tallrik gröt när havregrynen var slut, så det blir en snabb frulle på stan. Känns inte super. Jag ska stanna till på tågstationen innan och möta en blocket-säljare som ska sälja boken till mig som jag behöver till Samhällskunskap B som börjar på måndag.

Jag måste berätta en kul grej också, var på Clas Ohlsson igår, jag köpte en lampa till min cykel, när jag kom hem och proppade den med batterier så fungerade den. Sen skulle jag cykla ner på stan och då fungerade den inte. Så jag gick in på C O och mannen bakom disken pillade på lampan och kom fram till att glödlampan nog var paj (som jag inte hade köpt till utan den ingick) han bytte den och sedan sa han: Egentligen så ingår inte glödlampan i garantin, Näe sa jag det förstår jag att jag får byta själv om den pajar. Jaa sa han för det är ju en förbrukningsvara. Men hallå?? En förbrukningsvara, den var köpt typ 7 tim innan. Jag har inte ens hunnit bruka den, och definitivt inte förbrukat den....

Nu ska jag borsta tänderna

Peace /J

1 kommentar:

Anna N sa...

Hoppas att provet gick bra! Annars är det bara att bryta ihop, gå vidare och testa snart igen. Oavsett provutgången hoppas jag att din helg blir alldeles strålande! Kramar