onsdag 19 november 2008

Varde ljus

Mellan förra inlägget (som skrevs typ vid elva) och nu (22.22) så har jag legat däckad. Förkylningen slog till ordentligt och jag orkade inte ens sitta upp. När jag skulle gå från köket till sängen så fick jag stanna till och hålla i mig för att jag blev så yr i huvudet. Efter ipren, bafucin, otrivin comp, lite sömn och telefonsamtal med C, J och A så känns det bättre :) Jag är så tacksam till mitt program, att prata med sponsorn lättar alltid upp.

Nu väntar jag på att Kvällsöppet med Ekdahl ska börja. Just det, matteprovet, efter en och en halv veckas väntan så fick jag veta att provet som skickades per post från v-ås till någonstans i norra sverige, där min lärare befinner sig, inte har kommit fram. Troligtvis har det kommit bort. Jag fick ont i magen och målade upp katastrofbilder i huvudet, men som tur är så sparar skolan alltid en kopia, så nu ska det vara på väg till läraren igen!

Äntligen snö! Jag gillar alla årstider, men det jag har svårast för är mellan hösten och vintern, när det bara är grått, trist och mörkt. Nu när snön har kommit så känns det genast bättre, ljust och härligt! Om jag piggnar på mig i morgon så ska jag ta en promenad i snön :)

Kram på er!

Inga kommentarer: