lördag 8 november 2008

Ett år!

Det är helt otroligt att det är ett år sedan jag träffade W första gången i sjukhusets cafeteria. Hans mamma och pappa kom ner från BB (de har lyckats föda båda barnen när det är RS säsong så vi har aldrig fått komma in på BB) och jag grät innan jag ens hann se lilla underverket. Nu är han ett år gammal. Och vi har firat honom idag :)

Slutprovet ja, jag har faktiskt ingen aning om hur det gick resultatmässigt. Vissa bitar kändes helt okej och andra inte. Jag satt i två timmar och gjorde mitt allra allra bästa. Mer än så kan jag inte göra, och som fina A skriver, klarade jag det inte så är det bara att köra igen. Läraren har två veckor på sig att rätta provet så det dröjer innan jag vet. Nu kär jag i gång med samhäll b och det känns himla spännande.

Fast i kväll är det lördag, jag har inget plugg och inga planer, nu ska jag slappa, vila och ta hand om mig själv :)

Kram på er

Inga kommentarer: