tisdag 31 augusti 2010

Sitter pa ett internetcafe i Nablus. Sex kronor i timmen kostar det. Jag skriver bara for att saga att det ar nog sista gangen jag kan skriva innan Sveriget. Vi aker mot Jordanien pa torsdag morgon, allt for att inte fastna och missa planet som gar typ kl. 03.00 natten mot fredag.

Vi haller pa med de sista forberedelserna nu, inhandla diverse presenter och arabiska godsaker. Funderar pa att kopa med frukt hem men vet inte om man far?

Hanin halsar att det ar varmt. Som fan faktiskt.

Vi lever och har det gott i alla fall. Men jag saknar er. Och langtar hem.

Vi ses i Sverjet!

1 kommentar:

tessa sa...

Njut ordentligt av de sista dagarna på resan så ses vi snart!!

(Och jag vet faktiskt inte alls om man får ta med sig frukt hem eller inte, men varför inte!?)

Jag saknar dej massor massor massor!!

Puss o kram