tisdag 22 mars 2011

Planen för dagen var stjärnklar. Jobb 9-16, step-up 17-18 och sedan musikquiz med Anna, Emeli och Lisa på Harrys efter 18.30. Istället pallrade jag mig hem på tunga ben efter jobbet med en huvudvärk som inte var att leka med. Väl hemma föll jag i säng och här har jag varit i princip sedan dess.

Jag har märkt att efter mina heldagar i skolan mår jag också dåligt. Jag undrar om något är fel.. Äh det är väl inget att fundera på kommer jag på medans jag skriver. Det är som det är och det är ingenting mer än det.

Imorgon kommer William hit. Eller Barbro som han vill kallas nu. Vi ska till badhuset och härja vilt eftersom att dagis är stängt. Sen tror jag, om Gud vill och byxorna håller, att jag ska prova mitt livs första spinningpass imorgon. Hm, det kan bli spännande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla optikern vännen. aoptik har gratis synundersökning och inget köptvång. jag kända samma som du beskriver och ska få glasögon om 1 och 1/2 vecka.

Älskar dig mitt hjärtegull/ Hanin