tisdag 15 mars 2011

Att sluta med nikotin är fan en jävla pers. Och det är en helvetes-jävla-skit-drog och asen som tillverkar, säljer och marknadsför den borde avrättas.

Så. Nu kan jag andas ut lite efter att ha fått det sagt. Jag har inte tillfört kroppen nikotin på 1,5 år. Trots det sitter jag här med ett sug efter snus som är skitjobbigt. Jag har gått upp 16 kg sen jag slutade och att sluta äta nu känns 100 ggr värre än det kändes när jag tog tag i vikten förra gången, då snusade jag också.

För att inte tala om påverkan det har haft på mig känslomässigt. Jag har ju gått med en jäkla sten i bröstet sen dess.

Att skriva om det är skönt faktiskt. Och jag är mindre sugen på att gå och köpa godis nu än innan jag skrev. Det är bra.

1 kommentar:

efflan sa...

jofflan va duktig och stark du är som hoppar snuset...man får ta en sak i taget :) älskar dig