onsdag 25 april 2012

Nu har jag hittat radbrytningar i nya blogspot också.

Idag har jag jobbat, gråtit, lunchat med Camilla och Noel, skrivit lite på uppsatsen, beklagat mig för Cissi, nojjat och ätit massor av godis.

Känslorna kring uppsatsen är verkligen intensiva. Jag har inte någon gång i utbildningen tvivlat så på min förmåga som jag gör just nu. Tidvis.

Dock, tack vare mina prestationer hittills i utbildningen vet jag vad jag kan. Det är till god nytta när känslan säger något annat.

Peppande vänner är också bra. Vänner som påminner mig om att det viktigaste här i livet är annat. Inte uppsatsen, examen eller titeln.

Nu ska jag lägga mig till några avsnitt av Vita Huset. Serien som jag aldrig orkat sätta mig in i, och det är jag glad för nu när jag kan se hela på box. Lovely.

Inga kommentarer: