torsdag 18 juni 2009

Slut på sommarlovet

Idag är första dagen på sommarjobbet. Jag gillar att säga sommarjobb, känner mig så ung då : ) I själva verket ska jag jobba på schema på samma ställe som jag extrajobbat på ett år. Blir skönt att börja jobba och framförallt är det en nödvändighet om jag ska kunna betala hyran i sommar.

Svägis och jag var på afro igår. Så himla skönt att träna igen. Jag kom aldrig igång riktigt efter påsk, och sedan blev det valrörelse och så har jag inte tränat på mer än en månad helt plötsligt. När vi körde igång med passet igår så tog lättjan över en stund och bara vrålade inom mig. Jag blev toksne över att behöva träna. Vilket skämt va? Jag behöver ingenting, men jag vill! Lättjan får inte vinna.... så enkelt är det. Det gick över när vi kom igån också. Idag känns det i hela kroppen, rumpan, ryggen, benen och armarna. Skönt!

Nu ska jag göra mig lite vackrare och sedan cykla över och passa barnen så att brorsan får komma iväg på ett träningspass!

/J

1 kommentar:

Fredrik sa...

Du sliter verkligen ut ordet Lovely! Verkligen!

Hoppas du gillar svampen.