måndag 15 juni 2009

HURRA HURRA HURRA

Är på kalas. Eller kalaset har inte börjat än. Men brorsan fyller 27 år idag. Vi börjar verkligen bli vuxna, hur det nu gick till?!

GRATTIS PÅ DIN STORA DAG FINA BROR!

I övigt är allt som det ska. Jag är trött, vilket inte är så konstigt med tanke på att jag har sjukt intensiva veckor bakom mig. Bästa C flyttar imorgon så jag ska hjälpa henne i kväll och imorgon.

Baksmällan efter vuxna-barn veckan börja avta. Jag har i alla fall inte samma känsla av tryck över bröstet som tidigare. Det var verkligen en helt fantastisk vecka! Jag saknar mina nya vänner och de dyker upp i tankarna ofta. Speciellt en av dem. Jag blir så förundrad över hur det bara kan bli så att man klickar. Att det bildas ett speciellt band mellan två människor, det är himla fint. En syster helt enkelt.

Nu ska jag busa färdigt med brorsbarnen innan det blir ett mjölkfritt födelsedagsfirande!

/J

Inga kommentarer: