söndag 14 juni 2009

I am back

Det har varit tomt på bloggen ett tag. Dagen efter valet packade jag en väska och åkte på en vecka för vuxna barn (till dysfunktionella familjer) i Vaxholm. Jag kom hem därifrån i fredags men min dator är kvar på SSU expen så att jag har inte kunnat skriva tidigare.

Nu är jag hos mamma i Ängelsberg. Det regnar men det är härligt med landet i alla fall. Jag går i någon form av känslomässig baksmälla efter veckan som var suverän men tung känslomässigt. Jag har så svårt att få fram mina känslor, speciellt inför andra. Så allting kom när jag kom hem. Jag behöver inte gå in så mycket djupare än det, mer än att jag är enormt tacksam att jag fick åka dit. Jag kom närmre känslorna och fick 12 helt nya fantastiskt fina vänner.

Nu ska jag snart åka till ett behandlingshem och berätta om mitt liv. Det är världens grej att få göra det. Träffa killar (det är ett behandlingshem för män) som är beredda att göra en förändring. Det drar mig tillbaka till när jag var nynykter. vilket faktiskt är två år sedan ganska precis. Jag hade två år nykter tid i torsdags!

Nu ska jag umgås med familjen och ta en dusch!

Kram på er alla!

Inga kommentarer: