fredag 19 juni 2009

Mardröm

Fy, jag vaknade av att jag grät efter en hemsk mardröm. Någonting hade hänt min bror, jag visste att han hade blivit överfallen men jag visste inte om han levde. Jag vaknade upp på sjukhus och trodde att jag hade sovit en natt. När jag försökte ringa några personer så ville ingen prata med mig. Jag fick veta av sjukhuspersonalen att jag hade varit borta en vecka. Och de ville inte berätta vad som hade hänt med F. Så jag låg ensam på ett sjukhus, visste inte om min bror levde och mina nära ville inte prata med mig när jag ringde. Jag storgrät när jag vaknade och känner min fortfarande sorgsen. Det bästa är att jag grät länge, även efter att jag förstått att det var en dröm och att brorsan mår bra :)

Nu ska jag äta frukost

1 kommentar:

fredrik sa...

Hahah, du är sjuk... Tänk om något vrkligen händer bara för att du drömmer så konstigt.. :-)